Seydanuurr4 Kızlar 23+3 haftalık hamileyim kontrole gittm cocugun kşlosu 800 gr 2 hafta önde dedi doktor şekerden şüphelendi aclık tokluk verecem sizce cok mu önde kilosun
Yenianne2558 Seydanuurr4 canım benimde 24. Haftamda 830 gramdı 10 güne yakın önde gidiyordu ama doktorum sorun olmayacağını söyledi şekerimde çıkmadı ilerleyen haftalarda tam günü gününe tutmaya başladı 🌸
Sermec27 Seydanuurr4 açlık ve toklukla şeker olup olmadığı anlaşılmıyor şekerim olduğu halde doktorun baktığı açlık ve tokluk değerim düşük çıkmıştı
Nuib Seydanuurr4 Benimkide 24 haftada 850 idi banada önde dedi ama yaptırmadım şeker testi evde olcuyorum biraz yüksek ckiyo tokluk ama elimden geldiğince dikkat ederek atlaticam insallah
Yenianne2558 Seydanuurr4 bana o hafta sorun olmıcagını söylemişti 29 haftamda ben şeker yüklemesi yaptım bısey çıkmadı 32 den sonra normale döndü zaten
asyap Seydanuurr4 o zaman bi sıkıntı olmaz yine de yediklerinize dikkat edersiniz zamanla düzelir şeker olursa sıkıntı yapısal olarak da büyük olabilir
Cglglr Seydanuurr4 canım benim 24+4 ken 790 gramdı doktorum normal demişti bir hafta ileri görünüyordu zaten o gün şeker yüklemesi oldum bir problem yoktu.