4+0 dan selamlar ismim hasret 1 oğlum var 19 Haziran’da kürtaj oldum nasipse ikinci bebeğim.olacak ilk beta 26 çıkmıştı ikincisi 43.5 çıkmıştı farklı hastaneler.olunca içime.bir şüphe düştü az önce yine beta verdim ilk verdiğim hastanede umarım güzel bir sonuç çıkar sizlerde durumlar neler.bu arada bat 24 Ağustos erkenden öğrenmiş oldum