Koalams Nasılsınız gün aldınız mı heyecan varmı bende çok heyecanlıyım biraz tedirgin ve korkuluyum sizler nasılsınız ağrılarınız yada ne gibi sıkıntılarınız var 🥹
Kardelen120o Koalams 37+6 Allah nasip ederse haftaya persembe bebisim kucagimda iri bebek oldugu icin doktorum 40 beklemeyelim dedi insallah normal olarak dogum yapicam 🥰
NM_mom 37+6yım dün alttan muayenem yapıldı, 2 cm açıklık çıktı ama 2. Hamileliklerde normal sayılıyormuş🌸 bugün kahverengi lekelenmem geldi bekliyoruz bakalım🧚🏻♀️
Koalams Naciyeaydin sizin ilk gebeliğiniz mi ben daha gün almadım çatı muaynem yapılıcak ondan sonra ve tedirginim 😩
Galya15 Dml991 aynıyız bizde bugün gittik ilk nst ye 37. Haftamda girmiş oldum sancım yok çok şükür haftaya çarşamba sabah gel bebişi alalım dedi 🥹
Naciyeaydin Koalams ilkinde ilk olmanın heyecanıyla ve başıma gelecekleri bilmediğim için zorlanmamistim sanırım ikinci de başıma gelecekler film şeridi gibi gözümün önünden geçtiği için biraz korkmuyor değilim 🥲
NM_mom İlk doğumum 9 saat sancı ile gerçekleşti, pek kolay olduğu söylenemez ama sezaryen doğum hikayeleri daha korkutucu geliyor, doğum sonrası acıları yani. O yüzden 2. De normal doğurmak istiyorum🥲
Dml991 Galya15 hayırlısıyla doğuralım çarşamba günü 🥹 hiç rahat edemiyorum yoksa ne ayakta ne yatakta ne koltukta 🥺
Galya15 Dml991 bende öyleyim özellikle bugün doktora gittim geldim ayaklarım şiş her yerim ödem çok zorlanıyorum oturup kalkerken