akifsare44aob 2.trimester da hangi takviyeleri kullanıyorsunuz benim doktorum balık yağı olan bi takviye verdi ama kötü kokuyor
97-Mucize Aayse1 ben gebe kalmadan önce içtim ondan depolarım dolsun diye. Böyle bir balık kokusu hiç yaşamadım içtikten sonra ağzıma sürekli balık yağı tadı geliyordu. Şimdi 12 hafta dayım hala sadece folik içiyorum bakalım bana gittiğimde verecekmi
Gamzeli-annee akifsare44aob 16 haftalık oldum bakalım yarın ilaçlarımı değiştirmez devam eder miyim bilmiyorum