cakebabe bilgeeS ben sezaryen oldum tam 1 hafta oldu 10 kilo almıştım 9 kilosu gitti normal doğumda vajinal muayene sık yapılıyor mu bilmiyorum gecelik elbise giyebilirsin
Sevgi3838 bilgeeS canım merhaba normal doğumda alttan muayene evet yapıyorlar ama sana zaten o yeşil kiyafetten giydiriyorlar pijamayla beklemiyorsun.bben eve geldiğimde 6 kilo gitmişti normal dogum
gunesinannesi__ Hastane çıkışında ben elbise gitmiştim cok rahat ettim dogumdan 2 gun sonra 3 kg vermistim 1 hafta sonra 8 kg odem oluyor 1 hafta icinde gidiyor