Biannelik Nnmm Emin ol o kadar korkulacak bir şey değil korkmak değilde bu süreçte kendi kendini normal doğuma yönlendirirsen yapabilirsin ☺️
Glnrskr Biannelik Evet son aylar çabuk diyorlar o yüzden o kadar erken bitirdim ki hazırlığı herkes şok oluyor 😃 şuan her şeyi hazır çok şükür sadece doğurması kaldı. Amin inşallah hepimiz sağlıkla bir avazda kavuşalım inşallah.
bebikylmz Son 1 gün kaldı 279 günü devirdim 💪🏻dilekolay 😇 Allahım herkesi bu zamana çabucak getirsin. Artık sancılarını bekliyorum sabırsızlıkla ,normal doğumumu sizlerle paylaşırım inşallah 🙏🏻
Biannelik Alya26 bende öyle derdim bi baktın çift rakamlar anlamıyorsun bile hayırlısıyla güzel bir şekilde geçsin 🌼🥰