Tulaysavas1995 https://share.icloud.com/photos/018Qy4nVC4-Cj-JSvyvrqmheA Adetim 3 gün geçikti bunu dün yaptım 2. Günde
Buseemm Tulaysavas1995 baya baya cizgi var iste ikinci cizgi de var daha ne auphesi duyuyorsun kii hayirli olsun cnmm 🌸
Gamze_dn Tulaysavas1995 ikinci cizgi silik olsada suphelensen desem ama baya baya bellli hamilesin cnm tebriklerrr.Kan ver kesin olsun
Tulaysavas1995 Gkce18 şöyle yaşadım adet belirtilerini / hafta önceden yaşadım ve ben normalde erken oluyordum 18 ise bi kaç gün erken bunda geçilince anladım birde rüyamda gördüm 1 hafta önce 😃 göğüslerim de dolgunluk ve damarlar belirgin oldu