NilsunThmz 29 ağustosta doğumum olacak. Kuzeniminde ekimin ikinci haftasında nişanı olacak. Bebeğin 40ının çıkmasını bekliyor nişan için. Bebek bu kadar küçükken yolculuk yapılabilir mi? Yaklaşık 5 saatlik yol var aramızda. Genelde uyur uyumazsa emziririm sık sık mola veririz diye düşündüm ama sizin fikrinizi de almak istedim. Tecrübeli anneler beni aydınlatabilir miii
myavocado NilsunThmz benim doğumum 23 Ağustos biz de 19 Ekim de 5-6 saatlik yola düğüne gidecegiz 😊 40 çıkmasa cesaret edemezdim ama iki üç aylık bebek ile kendi araciniz ile rahatça gidilir diye düşünüyorum
Dilekveuzum En kolay yolculuk yenidoğanla yapılanmış bunu çok geç anladım ☺️ sonra oyalaması, kusması, çişi derken yolculuklar kabus oluyor :) çoğunlukla uyuyacak zaten, rahat şeyler giydirip keyifle çıkabilirsiniz :)
NilsunThmz Dilekveuzum yaa dimii bende zaten bir şey anlamıyor o dönemler sorun olmaz diye düşünüyordum🙈 peki o kadar saat pusette durması iyi değil dimi? Yatak falan mı yapmak lazım arabada ya da kucağımda mı tutmak lazım acaba
Dilekveuzum NilsunThmz huysuzlanırsa memede tutarsınız biraz, ben pusete koymuyordum hiç rahat gelmiyor bana bebek çok ufakken, belki tehlikeli diyecekler ama arka koltuğa battaniye ile yatak yapıyordum oraya yatırıyordum yanına da ayaklarımı uzatıyordum 😅
NilsunThmz Dilekveuzum bende reflü yatağı var onu alırım arkada ona yatırırım hemde tutarım en olmadı diye düşünüyordumm