Narin4545 Merhaba kizlar ben bugün 16 haftaya girdik bel ve kasık ağrısı var ayakta durunca çok ağrım oluyor normal mi sizce
cigdemusta07 Narin4545 bende tam bugün 16. Haftama girdim bende 2 gündür kramp ve kasıklarda hafif ağrılar var ama doktorum normal dedi hiç geçmez devam ederse progestan al dedi
Narin4545 cigdemusta07 bende bugün 16 haftalık oldum belim kasıklarım ağrıyor ayakta çok durunca daha çok ağrıyor inşallah kötü bir şey olamaz