Öncelikle siz sakin olun, annedeki heyecanı, gerginliği, kalp atışını hissediyorlar :) ben önce bebeğimi göğsüme alıp sevip okşuyordum ikimizde sakinleşince memenin ucunu sıkıp biraz süt getirip ağzına dayadığın zaman emer inşallah 🙏🏼 emzirdiğin zaman yanında kimse olmasın özellikle ilk zamanlar alışana kadar, bir kaç denemede olur. En önemlisi stres hiçbir zaman yapmayacaksın 🙏🏼