Cileklipasta canım annem eczaneden nimomed temassız kızılöteli termometre almıştı. Bende oğlum doğunca ondan alıp kullandım tam 5 6 sene kullandık hiçbir sorun yaşamadım. Gittiğim özel hastahanede aynı markayı kullanıyordu. Taakii oğlum kırana kadar 🤦🏼♀️ Şimdi kızıma hamileyim ve eczanelere bakıp yine aynısından almak istiyorum. Bir kere hata yada yanlış ölçüm yapmadı. Kulaktan hiç kullanmadım etrafımdada kullanan görmedim