Alahunga 34+2 olduk kontrole geldik kızlar bugün suyum azalmış sabah şekerim yüksek ve bebek hareketi az diye yatisim yapıldı yarın sabah sezeryanla alacaklar dua edin ne olur
Elifzeynepela Alahunga Allah yardımcın olsun sağlıklı sıhhatli alırsın inşallah kucağına . Korkma . Geçecek inşallah. Yarın kollarında olacak oğlusun 🤗
Alahunga Elifzeynepela inşallah canım ya kadar kuvezde kalacak diye üzülüyorum işte ama canı yerinde olsun da kalsın herşey Allah'tan
Alahunga Irmakdkm tabiki de paylaşırım birde bebeğimi sağlıkla kucagima alayım herşeyi anlatırım size💖