Mrvalp Bat 19 dün kaset test yaptım negatif çıktı hala regl olmadım normalde gecikme olmazdı düzenlidir reglim bakalım bikaç gün daha beklicem inşallah pozitife döner
Mrvalp Gkce18 evet ya dün eczanede birden ağzımdan kaset test diye çıktı iki tane aldım dün yaptım birini negatifti diğeri için ctesiye kadar beklicem eğer regl olmazsam bakalım inşallah pozitife döner