DilekY35 Kızlar bugün hastaneye kontrole geldim ve yatışım yapıldı 37+3 haftayız bebeğim kakasını yapmış olabilir şüphesiyle yatirildim doğum için... Nst de sancılar cikti. Serum takıldı bitince suni sancı verilecek duruma göre sezaryan veya normal doğum olacağı belirlenecek dualarınızı bekliyorum ❤ inşallah bebeğim kakasını yapmamış olsun eğer yaptıysa küveze girermis dualarınızı eksik etmeyin lütfen sağ salim alayım kucağıma hayırlısıyla 🙏❤
AlyaSu DilekY35 inşallah düşünüldüğü gibi birşey yoktur canım ve sağlıklı bir şekilde annesinin kollarına gelir 😊 dualarım seninle