Tgcerkn Merhaba. 32. Haftada çalışabilir raporu aldım ancak rahatsızlandım iznim olmadığı için 2 gün rapor almak istiyorum. Böyle bir durum yaşayan varmı sıkıntı oluyor mu
Yeniyeniden Tgcerkn bende bekleyeyim rapor alıp uzatınca nasil oluyor tekrar rapor alınırsa güzel peki alınmazsa ne olcak rahatsizlandinizda
Motherofdragon Tgcerkn 2 gün boşa gidiyor kendi izninden düşüyor canım doğum sonuna aktaramazsın yani o 2 günü çalışmadığın için ama rapor geçerli olur alırsın yani istediğin gibi sadece kaç gün alırsan al doğum sonrası o günleri aktarmıyorlar
Tgcerkn iremmmuyannn evet evet edeceğim devam salgın yakalandım ishal bulantı kusma yoksa almazdım ama mecbur kaldım. Çok teşekkür ederim cevabız için