Zarifokur Kedicik27 yok çıkmadı valla 🫤demekki yok dimi ama herkes 12 geçecek üstünden idararda diyor ama bakıyorum herkesin çıkıyor demek yok
Ebru567- Merve8155 yok değilim bu testi agustos ayında yaptım iki kere silik çıktı ama adetim geldi eylülde tüm belirtileri yaşadım gene adetim geldi