Tazeanne0134 Nurcanyks hep 2 yaş olsun diye hayal etmiştim çok şükür Rabbim de öyle nasip etti oğlum 4.5 yaşında kızımda 27 aylık çok şükür zor mu evet güzel geçiyor günler zor geçiyor
Kubosh Vallahi kızım 8 yaşında 17+1 deyiz bizde o kdr zaman sonra insan alışınca rahata istemiyor cesaret edemiyor plansız oldu bu gebelikde zaten ama vardir bundada bi hayır dedim 😂 neyse kızım yanlız kalmadı 😂
G_M_Z Nurcanyks oğlum şubatta 3 yaşında olacak ve inşallah nasipse martta doğum yapacağım🥰 çocuk doktorumuz da en fazla 3 yaş olsun aralarında sonrasında arkadaş gibi değil de rakip gibi oluyorlar daha çok demişti 😅
Bendiyebiri_ Nurcanyks yaşın kaç ve ikinci hamilelik bazen büyük çocuk varken zor olabiliyor herşeyi göze alarak düşün bence benim oğlum ilk başlarda beni yormuyodu şuan 33 haftaligiz artık sonlara doğru gidiyoruz oğlumun huyu suyu hepsi değişti bambaşka biri oldu çıktı