bkdusunenanne merhaba ben adetime 6 gün kala kan verdim sonuç negatif çıktı sonra adetim 4 gün geçti kan verdim pozitif oldu yani bazen geç döllenme olabilir yani çıkmazsa insan üzülüyordu stres yapıyordu yıpranıyor bu yüzden adettin geçmesini bekleyin