fadimekkayaa Merhaba arkadaşlar 13+3 haftalık gebeyim dün doktorum ultrasonda cinsiyet tahmini yaptı fakat ben buradaki deneyimli kadınlardan da tahmin istiyorum sizce cinsiyet nedir 🤩🤩 hemen görseli aşağıya bırakıyorum
fadimekkayaa fadimekkayaa doktorum ben kız gibi görüyorum iki hafta sonra netleşir kesin bı şeyler söyleriz dedi
fadimekkayaa Lagertha46 ya ahahaha ben onu hastanede anlık çekmiştim arkadaşlara atmak için şimdi de yanımda yok çalışıyorum meraktan bu resmi attım hemen eve gidince yenisini atayım inşallah 😂
fadimekkayaa Brcuburci evet arkadaşlar dün cinsiyetimiz kesinleşti doğru bildiniz kız dedi doktor 🤩🤩🤩
fadimekkayaa alyawong00 ayyy nasıl kesin diyebildiniz siz böyle konuşunca heyecanlanıyorum 🤩🤩kesesine bakarak mi.yorumladiniz ben hiç bilmiyorum da