37+3 deyim dün akşamdan beri akıntım var pet takmaya başladım az önce de pembemsi kan geldi gerçi doktorum bunların olabileceğini söyledi eğer senin ağrın sancın yoksa bebeğin hareketleri normalse korkulacak bir şey yok dedi cuma günü kontrolüm var ama yine de insan bir panik yapmıyor değil 😏 Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun bir avazda kolaylıkla,sağlıcakla yavrularımıza kavuşalım inşallah.🤲