Merve_31 metemom_ aaa hayırlı olsun canım sağlıkla sıhhatle büyüsün bebişin en yakın zamanda bekliyoruz doğum hikayeniiii
biranne__ metemom_ hayırlı olsun canım bende 40 tayım 39+5 te doğumum başladı ama daha doğamadı spa süreç yavaş ilerliyor denildi 41 e kadarda beklenenilir dediler her an her şey olabilir bu belli olmaz dediler
Gorkemm dogurangaplumba off çok iyi anlıyorum seni benimki birde alerjikti o gaz sancısı daha fazla oluyordu ne allah yardımcın olsun valla çok zor o aralar iyice bitmiştim ben herkes bu zamanlar da geçecek diyordu ama o kadar uzaktı ki o düşünce ve geçti gerçekten de 😂 ama benim ömrümden de 10 sene götürdü 😂😂
dogurangaplumba Gorkemm bana da gecmicek gibi geliyor ama varya bak doktor bize gaz damlasını kes artık dedi 2 gün çocuk mahvoldu bugün gaz damlasını verdim daha az ağladı daha rahattı ama vermediğim 2 gün boyunca gece bile mızladı durdu
sacmalamakizim metemom_ Bence doktor beklememeliydi, çünkü son haftalarda da bebeğin k..asını yutma riski var, zaten yeterince durmuş yani, tabii, doktor daha iyi bilir ama.
metemom_ sacmalamakizim akşamına doğum yaptım canım ve evet fark edilmemiş bebeğin kordonu boynuna dolanmış
gktgmom metemom_ ay sonunda maşallah Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah bebekte sende iyisinizdir 🙏🏻 hikayeni bekliyoruz canım
Gorkemm dogurangaplumba bizimkinin vücudunda iltihaplı gibi kabarcıklar çıkıyordu çok kötü oluyordu yüzü filan ondan anlaşıldı kaka da kan filan görürseniz o daha ciddi alerjik oluyor 8 aya kadar baya diyetli geçti sonra ufak ufak aça aça düzeldi sonra tamamen geçmesi 10 ayı buldu
eylulus metemom_ ayyy dogurmussun kizz cok sevindim dunyaya hos geldi dogum hikayeni yaz mutlaka🤟🏻🧚♂️
metemom_ Merve_31 evet canım normal doğumdu şimdi olsa yine normal yaparım evet zor ama toparlamak o kadar mutlu ediyor ki insanı
dogurangaplumba Gorkemm hadi ya bir kere kan gördüm ben ufacık bir daha olmadı 1 aylık filandı o zaman
Gorkemm dogurangaplumba o anlık bir şeyde olmuş olabilir çünkü bizimki de 1 aylık gibi başladı ve hiç geçmedi nerdeyse her şeye karşı vardı alerjisi berbat bi süreçti