NurselenKutlu28 Kızlar çok kötüyüm kaşıntıdan yoldum hep orayı kanadı resmen iki gündür nedir çektiğim sürekli soğuk suyun altındayım evde doktora yazdım melhem ve fitil verdi hiç işe yaramadı sizler nasıl kurtuldunuz kaşıntıdan bu ara da hamile değilim
yokusbebek NurselenKutlu28 Kremler pek işe yaramıyor. Bana doktorum Gynolomexin diye bir fitil vermisti. 2 tane kullanmam gerekiyordu. İlkinde bile geçti hemen.
Zeynepgmsbs61 NurselenKutlu28 bende de aynı sıkıntı var cok kaşınıyor enfeksiyondan🥲 antibiyotik verdi ama korktum icmeye napcam bilmiyorum
Beyaz_kralice NurselenKutlu28 aynı durumu gebe değilken bende yaşadım travazol işe yaramadı düşün albacort diye bir krem Verde doktor da öyle kurtuldum
NurselenKutlu28 Maviniz Bendendenyeni başladı iki gün oldu ama çok kötü yaa atak gibi aynı arada bi vuruyo yolasım geliyo yaa 😂
NurselenKutlu28 yokusbebek Bana da fitil verdi ama seninkiyle aynı değil adı Kremide sürdüm sanki daha çok kaşındı yaa ne yapıcan bilmiyorum sonrası da kötü oluyo yanıyo 🙄
yokusbebek NurselenKutlu28 Fitilde önce biraz yanma ve daha fazla akıntı oluyor. İçeriyi boşalttığı için. Krem de pek işe yaramaz dedi doktorum.