prensannesii_ Tamzi teorisinde yanılma.oayi cok düşük diyorlar doğru fikri olanlar yazsn arkadaşlar :)
Ervaidil prensannesii_ ramzi teorisi ilk 7 8 haftalıkken bakılan ultrason yanılmıyorsam öyleyse bende tutmadı canım burda ve instagramda kime attıysam herkes erkek dedi bi kızım olucagını öğrendim
myangelson prensannesii_ 16-20 li haftalari bekliyorum doktor tahmini için ikili testte gittiğimde muhtemelen tahminde bulunmaz doktor 😅 o zaman söylerim tutup tutmadığını 😅
staRmama prensannesii_ bende teoriler vs tutmadı kuzum. Zaten plesantının yerleşim yeri ve bebeğin cinsiyeti arasında ne gibi bağ olabilir anlamış değilim 😂
prensannesii_ Ervaidil aynen caim plesenta ya göre yorun yapıyorlar ve % 85 doğru çıkıyor diyorlar saba da mi ondan baktılar hep erkek mi dediler
prensannesii_ staRmama sizde mi ramzi teorisi ne baktrdinjz ben bi kac falda çıktı erkek dediler bakan kişiler de bazı seyler9 bilen kişiler yani burda yazamiyrm ramzi teorisinde kiz dediler kafam karıştı:)
myangelson prensannesii_ amiin canım sağlıkla ve zamanında kucağımıza alalım cinsiyetin hiç önemi yok 🧡🤲🏻
prensannesii_ staRmama çoğu kişi de çıkıyor dedi ama anlamadimnoyle olsa doktorlar 6 haftalikken tahmin yürütür 12. Haftada tahmini cinsiyet söylüyorlar o bile değişiyor bazen :)