Bende Nazmiye hanıma gidiyorum, orada doğum yapacağım şu anlık memnunum. Daha önce Nilüfer doruk hastanesine gidiyordum oradaki doktorumdan memnun kalmadığım için buradaki doktora tavsiye üzerine geçtim. Evet biraz yoğun bir hastane orası doğru, erken saatlerde randevu aldığımda çok sorun yaşamadım.