Premsems Kızlar sizce Aybüke ismi günümüze uygun değilmi, günümüze uygun değil ilerde ismi çocuğa garip gelecek falan diyenler var, ben çok beğenmiştim ya kafam karıştı şimdi
yokusbebek Premsems Bence çokta güzel bir isim 🌸 Eskimeyecek bir isim oldugunu düşünüyorum. Şu an popüler olan Lina, liya, lila gibi isimlerden daha hoş bence 🌸
Cansu-2600 Premsems Ay zaten şu günümüz muhabbeti beni çok geriyor ya bende Ömer koyucam oğlumun ismini çağ atlamisiz ömermi kalmış bu devirde diye yorumlar aldım ama yinede değiştirmedim fikrimiz Ömerde kararlıyım Bence Aybüke ismide güzel sizin içinize sindiyse begeniyorsaniz başkasına kulak aşmayın derim
Premsems Cansu-2600 Cansu-2600 Sorma ya konuşmak için konuşuyor bazıları, ömer gayette güzel isim yaygın da bir isim
irem88 Premsems yoo niye öyle olsun çokta güzel bir isim benim ilk kızımın adı İsra banada neler dediler nasıl isim o falan diye 13 yaşında şimdi kızım ismini çok seviyor ne güzel yaygın olmayan bir ismim var diyo
Premsems irem88 Bende çok yaygın isim sevmiyorum az olan isim bence daha dikkat çekici güzel, İsra da güzelmiş 👍