Galya15 Kızlar gebelik kolestazında kaçıncı haftada doğum yaptınız yada doktorunuz kaçıncı haftayı uygun gördü doğum yaptıysanız bebişiniz yoğun bakıma alındı mı
Yvz Galya15 Çok geçmiş olsun öyle bir şüphe ile gitmiştim eğer sonuç pozitif olsaydı 37 haftalıkken alınır demişti ben 37 doldurmuştum
Galya15 Yvz teşekkür ederim doktorum bana 38. Haftaya gün verdi ama ben korkmaya başladım bu hafta doğum istesem mi diye düşünüyorum 37. Haftadayım
Yvz Galya15 Eğer kendinizi iyi hissediyorsanız doktorunuzda öyle dediyse 1 hafta 1 haftadır gelişim için
Mugi Ben 39 haftalığım yarın doğuma alacak ama bana sezaryen önerdi ben normal istedim o zaman sorumluluğu al dedi kakasını yapabilir dedi
Esmagenc Mugi Ne alakaymış anlamadım normal olunca kakasını mı yapıyormuş? 3ncü hamileliğim ve 3nde de kolestaz oldum 2si normal doğum oldu bir aksilik olmazsa buda normal görünüyor ilk defa böyle bişey duydum
gzm_42 Mugi benim bebeğimde anne karnında kakasını yapmıştı ama ben genede normal denedim 12 saat suni sancı çektim dayanamadım imza atıp sezeryan istedim ama doktorum normal dogurmami bekledi normal doğuma engel değil
Galya15 Esmagenc kaşıntınız var mı peki doktorların erken alma isteği bebek strese girip kakasınj yapabiliyor
Semam Galya15 2.750 grm doğmuştu 😊 Bende korkmuştum küveze girmesinden ama doktorum kilosuyla alakalı değildir doguk esnasında solunum sıkıntısı olursa kuveze girer demisti 😊
Semam Galya15 En son 1 hafta öncesinde girdiğim ultrasyonda 2800 çıkmıştı hatta ben demiştim 1 haftam var 3 kg olur belki 2750 doğunca çok sasirmistim😂
Semam Galya15 Yaa Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin insAllah gozunuz aydin🥰🥰 Evet yaa kg konusunda sapmalar olabiliyo ne yazikki hiç cikanla aynı kg doğum yapan olmadı bu zamana kadar çevremdedw🥰