Bu gibi durumlarda ben olsam ne yapardım? Diye bir soru oluşuyor kafamda.
Cunki benimde bir oğlum var.
Şimdi ikincisi dünyaya geldi çok şükür Allah sizede sağlıklı çocuklar kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah.
Eğer Allah bilgisi varsa, Allah kardeşini daha çok sevmiş ve o kadar tatlı bir bebeği kendi yanında tutmayı uygun görmüş, şuan melekler ona çok iyi bakıyor, bizdende derdim.
“Sen büyüdükten sonra gelecek” derseniz her gün size “bugün büyüdüm mü ” diye sormaya başlayacak.