alsar11 Yarın 13 tane tahlil vereceğim , kan işte d vitamini ve s.. hemde tok karına olmamam lazım :(( ve şimdiden düşünüyorum neler olacak İnşAllah kaytarmam olmaz 🥲🥲 Sizlerde durumlar nasıl annişler?