Bensuy eurofins de yaptırdım, sonucum temiz gelmişti henüz doğum yapmadım, firma ile bir sıkıntı yaşamadım ben. İkinci düşündüğüm yer genoks idi, onda dediğiniz gibi hem çok olumsuz yorum okudum hem de benim doktorum güvenilir bulmadığını söylemişti vazgeçtim.