Songlrvza geçmiş olsun benim de sol kalçamda aynısı var yürürken çok bişey yok ama gece yatması eziyet. 39+1 im. Doktorum normal artık dedi doğum yapınca geçecekmiş siyatik siniri sıkışmasıymış gebelerde sık görülüyomuş. Çok dayanamıcak gibi olursan parol iç dedi. Ama içmedim zor tutuyorum kendimi