Secily cnm öncelikle gözün aydın çok şükür kurtulmuş sun bugün bende 39+5 oldum sabah çok enejiktim temizlik felan yaptım biraz oturup dinleneyim dedim ishal olmuşum ağrım var karnim çok sertleşiyor nefes alıp vermem sanki sıkıntı hemen dusa girdim şuan hala ishal ağrım var normalmi senin nasıldı