Selam kızlar bugünle beraber 5 gün adet gecikmem var 16 sında test yapmıştım silik çıkmıştı fakat kamerayla çektiğimde görünmüyor az önce ilk idrarla yine yaptım negatif çıktı adet olurum diye doktorada gitmedim normal şartlarda adet olmam gerekiyodu sizce ne kadar daha beklemeliyim