Merhaba benim de 39+1 haftalık cumartesi doğuma alacak açılma var fakat bebek iri dedi 4 kilo ben normal istiyorum doğumu dedim doktor de omuz takılabilir vs dedi ama 3 kilo doğanda bile takılabiliyor dedi , bebek kilolu olunca illa takılıyor mu omzu