ArenAlp ben de dün yaşadım… 36+4 olduk şu an… Bebeğim 34+2 de kalmış gelisim olarak da 44 cm 2,5 kg. Armut da önerdi bana, armut ye bol su yapar dedi. Dün yani salı günü gittik, cumartesi tekrar görmek istedi 4 gün sonra. Suyum gelmiş mi diye muayene falan etti. Bebişin hareketleri de çok az. Allah sağlıkla bebeklerimize kavuştursun bizi. Dünden beri sersem gibiyim