Ben de 13 haftalığım halen prilam kullanmaya devam ediyorum.siz de doktorunuzdan isteyin.bu şekilde bebeğiniz ve kendiniz için zarar vermiş oluyorsunuz i,biliyorsunuz. Benim de devam ediyor bulantılarım ama ara öğünlerle az ve sık beslenmeye çalışıyorum.