fatmakyn Kızlar eşimle beraber olduk ve çok hafif kanama oldu şimdi ağlıyorum bu saate doktor yoktur yaşayan varmı lütfen bilgisi olan yaZsın 🤰😢😢😢🤲🏻
Meral0147 fatmakyn tamam sakin ol birşey olmaz inşallah ayaklarını havaya kaldır ve uzan sonra ya acile ya da polikliğe gidersin bende yaşadım aynı şeyi hastaneye gidince sadece Protestan verdi birşey yapmadı
selencinaar fatmakyn geçmiş olsun yerinizde olsam acile giderdim illaki bakan birileri vardır. Kaç haftalıksınız?
rumisam fatmakyn Sakın ol bende de oldu ilk gebeligim baya korkmuştum düşüyor mu diye ama yerleşme kanamasıymis ped tak rengini görmek istiyorlar kanamanın kan kırmızısı mi yoksa kahverengimsi mi diye üç gün ara ara gördüm sonra geçti içini ferah tut inşallah kötü bir şey yoktur
Meral0147 fatmakyn yok canım kanaman çok değilse ağrın yoksa inşallah birşey olmaz Protestan düşmesin diye bir hap fitil olarakta kullanılır
Cigdm725 fatmakyn düşük olsa çeşmeden akarcasina gelir kan o yanlış ilişki den olmuştur benimde oldu doktorumu aradım progestan yazdı o düşük önleyici fitil 1 hafta kullandim şimdi şükür 20. Haftayı devirdik🤗
fatmakyn Meral0147 evet araştırdım şimdi vajinal kuruluktanda oluyormuş bebeğimi kayıp etmek istemiyorum
fatmakyn Meral0147 cnm aynı şekilde progestan verdi iğne artı ilaç sende işe yaradı mı tuvaletten yatağa sadece hareket edebilirim sadece
Meral0147 fatmakyn istemiyorsan söyle de ben alttan baktırmak istemiyorum bana son haftalar hariç hiç izin vermedim hem iyide değil
Hatceninblog fatmakyn hiç beklemeden direkt git hangi evrede olursan ol kanama normal değildir, önlem alır doktorun, inşallah bir sıkıntı yoktur, ilk üç ay önermiyolar genelde doktorlar ilişkiyi sizde kısıtlamadı mı her doktor aynı değil zaten de