Meral_Guler2 Dün doktora gittim doğumun her an olabileceğini söyledi, saat üçte sonra aralıklı sancılar gelmeye başladı fakak belimdeki ağrı hiç geçmiyor. Doğum sancısı mı anlayamadım belimdeki ağrı geçmediği için takipte edemiyorum bilgisi olan yazabilir mi
Meral_Guler2 Bns1- gitmedim sancılarım da birden kesildi ilk hamileliğim olduğu için nasıl olduğunu hiç bilmiyorum. Sanırım her sancıyı oraya yoruyorum