ikiaslanannesi80 Elimize toplu para gelecek inşallah eşimde bana 30 bin verecekmiş doğum hediyesi olarak kabul et ne istiyorsan al dedi bu parayla yatırım amaçlı köşeye mi atsam diyorum yoksa bilezik vs mi alıp taksam koluma siz olsanız napardınız ne alırdınız?😄🥰
HandenurSare Yani bozdurururken değer kaybetmeyecek bir bilezik alıp hem yatırım yapmış olursun hemde takar gezersin
denizleo09 Bende Ajda bilezikten yanayım. Geçen sene bu zamanlar 10 gram bileziği 16 bin tl almıştım bugün 10 gram bileziği 28 bin tl aldım Gram altın ve Ajda bilezik güzel kâr ediyor ikisi hemen hemen aynı şeyden oluşuyor zaten
Hamileanne denizleo09 aynen bende öyle yaptım her biri 15 gr 10 bine 15 bine almıştım tanesini şuan baya kardayım
denizleo09 Hamileanne aynen kesinlikle Bozdurmadan elde tutabilmeyi başarınca çok güzel kâr ettiriyor
Yeniyeniden ikiaslanannesi80 gecen benimde vardı cumhuriyet aldim 3 tane 😀 eşimin haberi yok birikmiş param
HBetul ikiaslanannesi80 yapılan yatırımlara eşini göz dikmezse mantıklı altına yatırır yükseldikçe değerlendirirdim ama eşinizin gözü kalırsa gün gelince ihtiyacım olanı alırdım 🥰😂🙈