Kızlar bu durumu yaşayan varmı ben çok çabuk uyurdum gece uydupum gibi gündüzde fazlasıyla uyurdum. Bi haftadır böyleyim bu saatlere kadar (04:50) uyuyamıyorum ama dinçde değilim gözlerim ağrıyo gündüzde sıcaktan uyuyamıyorum heralde anlam veremedim asla derin uykuya dalamıyorum nefes darlıpı çekiyorum bide yaşayan varmı bu durumları?