Sağlık ocakları bence gebelik konusundaki en büyük yükü üstleniyor. Takipleri yapıyor sürekli tahliller alıyor. Tetanoz aşınızı yapacak, şeker yüklemenizi yapacak, yeri geliyor ilaç yazıyor. Bebek doğunca aşılar için arayacaklar benim ilk gittiğim yer sağlık ocağı olmuştu o yüzden.
Bayılıyorum bu ilgilerine, çok da nazik oluyorlar.
Babayla ilgili bi durum söz konusu olmuyor