Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim som adet tarihime göre 6 haftalık gebe olduğumu söyledi kese görünüyor kesede bir sorun yok anca bebek henüz görünmüyor bu normal daha erken 2 hafta sonra gel dedi ama içim pek rahatlamadı bu durumu yaşayan varmıdır