32 haftalık gebeyim 3. Gebeliğim 1 hafta geriden geliyorum 2 gebeliğinde 2 hafta önden gidiyordum bu gebeliğimden 1 hafta geriden geliyor kilosu da 1900 gram dedi tansiyon yüksekliği yaşıyorum onun etkilediğini söyledi doktorum bide sigara içiyorum onunla etkilediğini söyledi acaba bir sorun olurmu acaba