rabia1703 merhabalar, risk tabiki hayatta her zaman var ama içinizi ferah tutun.. Rahmimde perde vardı. Makat geliş, düşük ya da erken doğum gibi riskler vardı. 39+5 bebeğim hala gelmeyi düşünmediği için suni sancıyla doğumu başlattık sonra kendi sancımla doğumum gerçekleşti. Çok şükür her şey normal ilerledi, sağlıkla kavuştuk bebeğimizle.. 🙏🏼🥹🧿♥️ Rahimde nereye tutunduğu da önemli demişti doktorum, doktor faktörü çok önemli. Hangi şehirde ve hangi doktora gidiyorsunuz?