Rain-yagmur22 Kızlar 32+6 dayım dün geceden başlayan bir miğde bulantım var sabah uyandığım da karın ağrım da vardı kabızlık yaşadım, karın ağrım hafifledi ama miğde bulantım hala geçmedi normal mi yoksa acile gitmeli miyim ? Acile gitsem ne yaparlar ?
Kardelen120o Rain-yagmur22 cok normal benimde var 1 haftadir mide bulantim naptiysam gecmedi hem hava sicak hem bebis var ikiside zorluyo
neslsah-1 Rain-yagmur22 alt kısma çok baskı oluyomu sizinde sanki çocuk doğacakmış gibi yürürken dinlenme ihtiyacı duyuyorum resmen m
Rain-yagmur22 neslsah-1 evet oluyor dediğiniz gibi en çokta yürüyüş yaptığımda veya geceleri sabaha karşı falan çok oluyor ama normal diyorlar bilemedim 🤷🏻♀️