Fatmaa_D yadeee 8+4 de duymuştum ilk gittiğimde 4 haftalıkti daha çünkü… 7 haftada fln rahat kalp atışını duyarsınız büyük ihtimalle 😊
Tazehamilee yadeee 9 haftalıkken net duydum çünkü 9 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu 7 veya 8 dede duyuyolar
yadeee Benim şuan 5+5 fakat kesenin boyutuna göre 5. Haftanın başı dedi haftaya gelin duyarız dedi çok heyecanlandım bende