Hasret18ayaz yani uysaydiniz cok daha iyi olurdu rahminiz toparlanirdi sonucta kurtajda olsa bi mudahale soz konusu ama gebelik olusmussa dikkatli ilerlerseniz ben bir sorun olcagini dusunmuyorum dusuk riski vs olabilir bebek tam yerlesene kadar 3 ay agir is ne bileyim ayakta kalma vs cok tercih etmeyin.
Doğurganliginizda baya iyiymis bu arada♥️🥰🥰