Her ay düzenli kontrollere gidiyorum ultrason resimlerinde 3 aydır 14 cm gözüküyor doktora soruyorum iyi bebeğin diyip gönderiyor devlet hastanesine gitmek zorunda kalıyorum maddi durumumuzdan dolayı acaba özele gitsem orda daha detaylı bilgi verirler mi