Hayırlı geceler hanımlar bebeğim 15 günlük fakat ilk doğduğunda kilo kaybı oldu diye doktorumuz mama baslayın dedi fakat kullanmaz diye o zaman helo baby almştm ilk çocuguma aptamil bebelak aldm kullanmadığı için bunuda öyle düşündüm fakat biraz araştırdm da Hipp ve Sma çok tercih ediyorlar Hipp kullanan vrmı organik yazıyor da bilemedm yada sizin kullandıklarınz hangileridir memnun kaldıklarınız