Denizyildizi1 36+2 yim yarın randevum var tuvaletim yok ama devamlı wcye gitme isteğim ve ıkınasım oluyor öyle rahatlıyorum bu durum normal mi yoksa doğum belirtisi olabilir mi
Kubraesber16 Denizyildizi1 İlk kızımda bel ve kasık ağrım olmuştu ardindan buyuk abdestim varmis gibi baski hissi olustu surekli wc gidiyordum afedersiniz birsey yapamadan cikiyordim meger buyuk abdest degil bebek baski yapiyormus en son evde wc girdigimde nisan geldi hastaneye gectik dogumum baslamis hastaneye gittigimde 4cm acilmam vardi
Denizyildizi1 Kubraesber16 Doktor normal dedi ama ben sezeryan olacağım şuan sancı sayıyorum alt tarafıma dakika başı kramp tarzı ağrı giriyor sizde de olmuş muydu
Kubraesber16 Denizyildizi1 sanci kasıklara vuruyordu belli dakikalarda ve wc istegim oluyordu bebegin baskisindan kaynaklı sezeryan olacaksaniz ve dogum basladiysa neden almiyor neyi bekliyor doktorunuz acaba ?