Temizlik akşam yapılmaz diyorlar . Evin bereketi gider vs tarzında videolar var ama ben gündüz 40 derece sıcaklıkta evi silip supuremiyorum ki . Mecbur akşam serinlikte yapıyorum . Yemek içme bittikten sonra mutfağı detaylı temizliyorum yatmadan gündüz muftaga bile zor giriyorum klimalı odadan çıkamıyorum . Sizde durumlar böyle . Akşam temizlik yapmakla ilgili ne düşünüyorsunuz ?